سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در تلگرام هک نشویم

چگونه در تلگرام هک نشویم

در اینجا روشی را معرفی می کنم که خیال شما را راحت میکند و امنیت را به تلگرام شما می آورد . قبل از شروع آموزش چه کار کنیم که در تلگرام هک نشویم ،

 

 

 

توصیه من این است که برای در امان ماندن از کی لاگرها ( اپلیکیشن و برنامه هایی که کلیه متون تایپ شده در گوشی و کامپیوتر قربانی را به جایی که تنظیم شده است ارسال می کند  که معروف ترین آن ها با نام setting در دستگاه شما ذخیره می شود و ظاهر فریبنده ای دارد )حتما بر روی گوشی خود آنتی ویروس قدرتمند و به روز شده نصب و در حال اجرا داشته باشید .برای این کارلازم است تلگرام شما پَس کد (برای حفاظت از اطرافیان )داشته باشد و تایید دو مرحله ای آن ( برای جلوگیری از اجرای اکانت تلگرام شما بر روی گوشی یا کامپیوتر دیگر) فعال شده باشد . برای انجام این مهم تلگرام را اجرا و به بخش Setting مراجعه نمایید.سپس به بخش Privacy and security بروید.

چه کار کنیم که در تلگرام هک نشویم

در بخش Security اکنون Passcode lock را لمس کنید .برای فعال سازی روی دکمه ی راهبر (On/Off)را لمس کنید و یک رمز 4 رقمی انتخاب وارد کنید و با وارد کردن مجدد آن را تایید کنید .اکنون میتوانید زمان قفل شدن اتوماتیک تلگرام را نیز مشخص کنید . (البته همیشه از نوار بالایی تلگرام با لمس آیکن قفل میتوانید تلگرامتان را قفل کنید )

چه کار کنیم که در تلگرام هک نشویم

برای فعال کردن تایید دو مرحله ای از بخش Security گزینه Two-Step Verification را لمس کنید و پس کد انتخاب شده در مرحله قبل را وارد کنید و در صفحه جدید Set Additional Password را نیز لمس کنید .

چه کار کنیم که در تلگرام هک نشویم

اکنون از شما یک رمز می خواهد. که بهتر است یک رمز پیچیده باشد.( ترکیبی از حروف بزرگ وکوچک و اعداد ) دوبار رمز را انتخابی را وارد کنید .در مرحله بعد یک اسم انتخاب کنید که به یاد آوری پسورد انتخاب شده برای شما آسان گردد .حالا ایمیل معتبر خود را وارد کنید. چون برای فعال سازی به شما یک لینک تاییدیه خواهد فرستاد.به ایمیل خود مراجعه کنید و لینک ارسالی توسط تلگرام را باز کنید.

چه کار کنیم که در تلگرام هک نشویم

اکنون تلگرام شما امن شده است . برای امنیت بیشتر نیز از ایمیل خود مراقبت کنید و رمز پیچیده ای برای آن انتخاب کنید تا خیالتان کاملا راحت شود .

همواره از قسمت Privacy And Security و Active Sessions می توانید دستگاه هایی که اکانت تلگرام شما بر روی آن فعال است را مشاهده کنید و اگر مورد مشکوکی مشاهده کردید با لمس آن و انتخاب گزینه OK  ، دسترسی دستگاه مورد نظر را به اکانت تلگرامتان سد کنید .

چه کار کنیم که در تلگرام هک نشویم