سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور می توانم دریافت پیغام جوین شدن افراد به تلگرام را غیرفعال ک

تلگرام یک پیام رسان امن، رایگان و فوق العاده سریع است که مطالب زیادی در ترفندها در مورد این برنامه پیام رسان خدمت شما معرفی نموده ایم.

همانطور که اطلاع دارید هنگامی که یکی از کاربران که شماره اش در لیست مخاطبین شما موجود است در تلگرام جوین می شود یک پیام با عنوان User Joined Telegram! دریافت می کنید که این پیغام بیشتر برای اطلاع رسانی در مورد کاربر جدید برای شما کاربرد دارد. منظور از جوین (Join) شدن در تلگرام همان ثبت نام برای نخستین بار در تلگرام یا نصب مجدد این پیام رسان پس از حذف اکانت است.

در صورتی که دوستانتان زیاد به تلگرام جوین می شوند و پیغام Joined Telegram آن ها شما را اذیت می کند می توانید با ترفندی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، دریافت این پیغام را در تلگرام خود غیرفعال کنید.

در مطلب امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه پیغام جوین شدن ( Joined Telegram ) افراد.به تلگرام را غیرفعال کنید.در ادامه با ترفندها همراه باشید.

 

 

پیغام Joined Telegram چیست و چه زمانی آن را دریافت می کنیم؟

هنگامی که یک کاربر جدید در تلگرام ثبت نام می کند و شماره ی آن در لیست مخاطبین شما موجود است، یک پیغام با عنوان Joined Telegram (همانند تصویر زیر) دریافت می کنید که هدف آن اطلاع رسانی در مورد ثبت نام کاربر جدید است.

لازم به ذکر است هنگامی که یک کاربر تلگرام اکانت خود را حذف کرده و دوباره در تلگرام ثبت نام می کند این پیغام Joined Telegram را نیز دریافت خواهید نمود.

telegram_join_1

 

چگونه دریافت پیغام جوین شدن ( Joined Telegram ) افراد به تلگرام را غیرفعال کنیم؟

برای اینکه از دریافت پیغام جوین کاربران جدید در تلگرام خود جلوگیری کنیم کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.

مرحله دوم: بر روی گزینه منو ضربه بزنید.

 

telegram_join_2

 

مرحله سوم: گزینه Settings را انتخاب کنید.

 

telegram_join_3

 

 

مرحله چهارم: بر روی گزینه Notifications and Sounds ضربه بزنید.

 

telegram_join_4

 

مرحله پنجم: از بخش Events زبانه ی گزینه Contact joined Telegram را به سمت چپ بکشید تا مانند تصویر سمت راستی غیر فعال شود.

 

telegram_join_5

 

اکنون کار تمام است و دیگر شما پیغام کاربرانی که به تلگرام جوین می شوند را دریافت نخواهید کرد.

در صورت نرفتن پیغام جوین پس از دیلیت اکانت و ساخت مجدد اکانت از مطلب ” مشکل ارسال نشدن پیغام جوین شدن Joined Telegram برای مخاطبین تلگرام ” کمک بگیرید.ا